Techoloģija Just Walk Out ļauj cilvēkiem veikt iepirkumus bez kasieriem — tajā vietā viņi vienkārši norāda uz QR kodu pie ieejas, un Amazon paļaujas uz sensoriem un kamerām, kas seko, ar ko cilvēki iziet no veikala.
Kopumā vairāk nekā puse Amazon Fresh veikalu paļāvās uz Just Walk Out. Uzņēmums pozicionēja tehnoloģiju kā kaut ko tuvu mākslīgā intelekta triumfam — lai gan izrādījās, ka tā nebija pilnīgi automatizēta. Pēc The Information datiem, vairāk nekā tūkstoti Indijas darbinieku skatījās un atzīmēja video, lai nodrošinātu precīzus aprēķinus — faktiski kasieri tika vienkārši pārvietoti ārpus veikaliem.
Tajā vietā Amazon plāno ieviest Dash Carts tehnoloģiju — viedo iepirkumu grozu ar iebūvētu skeneri un ekrānu.
Just Walk Out tika pirmo reizi prezentēta 2016. gadā, un lai arī šķita ļoti moderna, tai bija problēmas. Bieži klienti pēc veikala iziešanas saņēma čekus tikai pēc dažām stundām — dažreiz no citiem. Katrā veikalā esošo skeneru un videokameru sistēma izmaksāja neprātīgi daudz.
The Information atzīmē, ka līdz 2022. gadam 700 no 1000 Just Walk Out pirkumiem prasīja recenzentus (Amazon iekšējais mērķis ir 50 no 1000) — tomēr uzņēmums noliedz šos datus.
"Mūsu mašīnmācīšanās datu apstrādes speciālistu galvenais uzdevums ir video attēlu anotēšana, kas nepieciešama, lai pastāvīgi uzlabotu pamata mašīnmācīšanās modeli," sacīja Gizmodo Amazon pārstāvis.
Amazon Fresh, milzīgā elektroniskās tirdzniecības uzņēmuma pārtikas veikals, kas tika atvērts pirmo reizi 2007. gadā, tagad ir apmēram 40 izplatījumus tikai ASV. Interesanti, ka uzņēmums plāno saglabāt Just Walk Out dažos Fresh veikalos Lielbritānijā, Amazon Go veikalos un dažos stadionos.
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra