Jaunākais Midia Research pētījums liecina, ka spēlētājiem ir aizvien mazāk laika spēlēm — divas trešdaļas PC un konsolēs spēlējošo lietotāju tām velta tikai aptuveni 10 stundas nedēļā.
Apskatot atsevišķus datus, 36% konsoles spēlētāju spēlē mazāk nekā 5 stundas nedēļā, kamēr līdzīgs rādītājs PC spēlētājiem ir nedaudz augstāks — 40%.
Zinātniskajā ziņojumā norādīts, ka šie rādītāji varētu izskaidrot AAA-projektu lejupslīdi (starp citām problēmām), jo spēlētājiem vienkārši trūkst laika, lai iegremdētos 100 stundu ilgā RPG.
«Spēles garums ir kļuvis par laika viltīgi pavadītu laiku,» atzīmē Midia Research pētnieki. «Gadu gaitā spēļu kļuva arvien vairāk, un tad, desmit gadu laikā, notika neprātīgs to ilguma pieaugums.»
Iepriekšējos ziņojumos arī tika norādīts, ka ierobežotais spēles laiks ir viens no iemesliem, kāpēc Game Pass un PlayStation Plus augstākā līmeņa pakalpojumi stagnē, jo spēlētāji nespēj aptvert lielāko daļu tur pieejamo nosaukumu; kā arī tika akcentēta negatīvā korelācija starp spēles ilgumu un tās pabeigšanu (to viegli pamanīt trofeju un sasniegumu datos).
Kā risinājumu izstrādātāji var piedāvāt spēlētājiem izvēli par to, kā tieši viņi spēlēs spēli (piemēram, kā Avowed no Obsidian, kur stāstu var pabeigt variācijas ar 15 vai vairāk nekā 40 stundām) vai arī sākotnēji koncentrēties uz īsākiem projektiem, kuri, ņemot vērā spēlētāju laika ierobežojumus, šodien ir izdevīgāki, secina ziņojumā.
«Protams, vajadzētu pastāvēt lielām lomu spēlēm, kas ilgst vairāk nekā 100 stundas, un dārgām augsta budžeta projektiem. Bet, kā Holivudā, ne katra filma prasa tādu pašu budžetu un apjomu kā MCU flagmaņi.»
Avots: Midia Research
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra