Meklējot informāciju par GTA 6, Grand Theft Auto fani atrada Rockstar galvenā programmētāja LinkedIn profilu, kas sniedz ieskatu studijas darbā pie spēles.
Profils, kura ekrānuzņēmums ir publicēts r/GTA6, pieder Rajanam Vudsam, kurš ar GTA 6 strādā kopš 2020. gada maija. Viņš apraksta savu darbu pie „Rockstar iekšējā dzinēja Rockstar RAGE galvenā dizaina, izstrādes un optimizācijas pārraudzības”. Turklāt aprakstā tiek minēti optimizācijas pasākumi, lai nodrošinātu „vienmērīgu darbību daudzās platformās, tostarp nākamās paaudzes konsolēs un datoros”. Tāpat tiek pieminēta „jaunu tehnoloģiju un pētījumu integrācija dzinēja plūsmā”, tostarp stariņu novērošana un procedurāla objektu ģenerēšana.
Lietotāji pieļauj, ka GTA 6 varētu katru reizi radīt objektus no jauna, piešķirot pasaulei dažādību un reālismu, tomēr pats procedurālās ģenerācijas pieminējums šķiet neskaidrs. Nav nekādu detaļu, kā tas varētu darboties un ko tieši rada – tās varētu būt sīkas lietas vai pat objektu vai ainavu ģenerēšana.
Daži Reddit lietotāji ierosināja, ka procedurālo ģenerāciju varētu izmantot nelielu objektu izveidei, lai spēlētāji neredzētu pilnīgi vienādus priekšmetus visā pasaulē. Tāpat efektīva būtu automātiska objektu izvietošana – lai katru koku nevajadzētu izveidot un novietot manuāli.
Rajanam Vuds, šķiet, atjaunināja savu LinkedIn profilu pēc informācijas noplūdes, un tagad tas satur nedaudz atšķirīgu aprakstu. Viņš nemin RAGE dzinēju, procedurālo ģenerāciju, stariņu novērošanu vai datorus kā platformu. Tomēr pat pēc šīm izmaiņām viņa profilā ir norādīts: „Vadīja progresīvo tehnoloģiju, tādu kā progresīvas apgaismojuma un atmiņas metodes, integrāciju dzinēja plūsmā, lai paplašinātu tehniskās robežas un izstrādes rīkus.”
No noplūdes var secināt, ka procedurālā ģenerācija, visticamāk, būs kāda forma, un dzinējam tiks veikta ievērojama modernizācija. Iespējams, ka GTA 6 ievērojami atšķirsies no priekšgājējas.
Avots: GamesRadar
Komentāri (0)
Šobrīd nav neviena komentāra